click this cute!

Monday 19 June 2017

Cakap je..

Hai everyone.

Aku stalk blog sendiri kejap. aku rasa dah tak menarik dah sebab aku dah buang banyak gambar pastu aku dah hide banyak post pasal banyak sangat gambar sendiri. pernah menarik ke? ahahaa..
Aku buat camni mungkin sebab otak aku dah matang sikit, ada kesedaran sikit yang perempuan nie tak patut sebarkan banyak gambar sendiri secara tak terkawal.. ada la kesedaran tu sikit walaupun tak berapa sangat hahaha..semoga istiqamah la Martini weiii!! mari doakan perempuan nie ramai-ramai.

Tadi aku duk lepak dengan housemate dalam bilik layan youtube video funny cats tu.. Dah berapa kali dah buat keje nie..gelak menangis weii! Ape bende la perangai kucing, dah macam perangai aku. hihi.

Tetiba rasa rindu nak main kucing. Si Uwais kat kampung tu dah tua bangka dah. Aku pernah cite kat fb hari tu kan, kat umah aku banyak kucing. Bila aku tengok umah aku tu, aku confuse balik umah sendiri ke balik umah kucing pasal warga kucing macam lagi banyak je dari warga manusia dalam umah tu.Hari tu kan, family aku nak buang kucing pasal ada yang berak merata.. Mak aku tak tahan sangat dah, so masing-masing kutip la letak dalam guni, dah nak buang, mak aku tengok kat dalam guni, diekorsss buat muka simpati pulakkk...cuteee sangat mata dan muka tuuuuuu...sampai blink-blink, aku yang tengok nie terus cair..Mak aku lagi laaaa...terus mak aku cakap, buang minggu depan je laaa, kesian pulak...hahahahahaha...

Now, aku tak tahu la dah buang ke belum..


Emm..seronoknya bulan puasa nie, tenang dan gembira, Allah, nak je berkat bulan puasa nie berjalan sepanjang tahun, sebab rasanya lain macam, special betul. Sedih bulan nie dah nak habes..mesti akan rinduuu..T_T..rindu sangat...

bulan puasa nie aku puasa media sosial, tapi terbuka jugak blog semalam dan hari ini. Saje la nak cari mood buat keje. hwahaahaaa..cheat! ^_^













No comments:

Post a Comment