click this cute!

Saturday 20 September 2014

i want to

Salam
Ini rasa tak sihat kat dalam walaupun dah tak sakit kepala n tak panas dah. Cuma rasa tak ada tenaga dan ini tak dapat telan banyak makanan..

Ini rindu family kat kampung...ini rindu suasana bising dalam umah, bunyi budak2..kadang2,ini baring,adik2 datang lompat kat atas..haha.. Ini nak dengar dan tengok ma dan pa berjalan2 dan nak dengar suara diorang.. sebab diorang je yang boleh sumbangkan tenaga dan semangat kat ini secara tak langsung... ini nak ma pegang dahi ini dan rasa that im not ok...im not really ok...emm..nak col tapi kredit dah habis sebab semalam dah bergayut dgn diorang sangat lama. Mengadu ketidaksihatan ini..manja punya budak.. ma ada bagi satu zikir..^^
Kata ma, ini tak apa2 sebab sebelum nie ini memang jarang demam, tapi kalau tetiba demam, sakit tu akan jadi teruk untuk baik semula..itu normal untuk ini.. jadi bila teringat pengalaman dulu ini jadi lega..insyaAllah ini demam biasa je.

Allah..ini sangat rindu nak solat dan berdoa dengan bertenaga..T_T
Tapi Allah yang memberi ujian ini dan Allah juga maha penyembuh.. Allah, semoga banyak la dosa2 ini yg terhapus lepas demam nie. Allah..ini sangat takut.. tetiba ini teringat kawan pernah sembaang kita sibuk bersedia untuk berkahwin tapi kita lupa bersedia untuk mati padahal kahwin itu belum tentu tapi mati itu pasti.. Takut...sebab diri ini terus memikirkan apa amal yang aku dah buat dan apa yang belum langsai dengan Allah atau dengan manusia...Allah...T_T

Allah.. ini sangat tak sabar untuk sihat..
Ini nak makan banyak sebab dah seminggu ini makan semua rasa pahit dan tak sedap kecuali kurma. Ya Allah, betapa besarnya nikmat rasa sedap dalam makanan..Allah.. ini tak sabar nak beli barang dapur dan masak..
Allah..ini tak sabar nak berjalan dengan bertenaga..nak buat kerja dengan bertenaga...T_T Allah...

When u lose ur way..dont worry Allah will always show His way..

Allah is good and never wrong.
Allah is good and perfect.

Thanks for reading.

No comments:

Post a Comment