click this cute!

Tuesday 2 September 2014

hihi


Assalamualaikum.

Rindu u wahai blog.
Tepi....nak masuk blog nie..
Hwahwaahhaahaaaa...

 Aku sibuk dan banyak benda nak kena settle jadi aku takde masa sangat nak lepak dengan kau. Sekarang aku dah ada masa sikit..tapi aku tengok folder banyak sangat gambar dan cite yang aku perap,aku jadi serabut,pening dan buat-buat pengsan.
Ye.gitu aje.


Biasa la tu. Kalau shopping macam tu jugak. Kalau jalan-jalan tengok semua cantik terpikat di hati dalam kedai tu,aku tak beli la. Anggap baru pergi Muzium.

Slogan di sini..."kalau tak mampu beli semua barang dalam kedai tu lebih baik jangan beli satu pun."

Hahahaha.

Itu la kepentingan barang tak cantik dan cantik di dalam sesebuah kedai.hihi.

itu la masalah bila shopping raya hari tu. Family aku selalu bengang kalau ajak aku cari barang.

Jadi. Slogan untuk blog nie kalau tak dapat update semua,jangan update satu pun!!! Hee..eh...tidak!!!!!..Nanti kita sembang lagi..tengok la lepas aku bertapa dalam telaga tepi rumah nie kot dapat ketenangan dan petunjuk.hehehe.

Frust aku dengan astro nie. 2,3 hari lepas buka semua siaran. Hari nie dah takde..at least tunggu la aku habis cuti dulu, dua tiga hari lagi...  T_T

Thank you for selongkar my blog..good day!! ^^






No comments:

Post a Comment