click this cute!

Sunday 24 March 2013

BE cool Man!


Apa kite buat bila kite borink n tension n sedih?

Peluk kucing ke manusia??




Pegi Shopping mall,masuk kedai jual make up dgn muka hantu.




                                mana colour pink! pink! pink!..




 


make up  guna tester2 yg ada.pakai berlapis2 gincu n lipgloss,pakai blusher,celak segala.
Pastu bla macam tu je.takbeli ape.keluar kedai muka jadi macam Badut.
indahnya hariku...hihihi..

Kalau jurujual tension tgk saya,diorang boleh bt perkara yg sama utk hilangkn tension..!
                                                                    ^_^


Hihi
Jigsaw Puzzle World saya suka,masuk dalam asyik pening duk rambang mata tgk puzzle..LOVE,LOVE,LOVE…saya nak semua!!!



yang nie nampak susah tapi tak cantik bg diriku..



Tau tak bila kita main puzzle nie bagus,boleh asah otak yang dah berkarat tu,kasi jadi emas sikit!
Borink la asyik duk fikir 1+1.kalau ini,kalau rasa sedih,nak marahkan orang ke,tak puas hati kat orang ke,ini akan main puzzle nie,

why? 

Sebab bila ini duk siapkan puzzle nie,focus ini betul2 pada puzzle,tiba2 dah lupakan apa yg terjadi pada dunia ini.kalau air mata tengah jatuh banyak2 tu,akan makin berkurang,tapi kalau mmg dah kurang,xdela air mata tu masuk dalam mata balik..kang aku cite sal gravity,sains,ada yg tido plak..!

 xkira la ape jadi,ada orang letak pistol kt kepala aku ke,aku dah xpk,asal siap puzzle aku lengkap,pastu baru aku acu senapang gajah kat org tu plak..kecuali kalau bom meletup,baru aku stop.(sebab aku pun dah jadi abu)



Berapa lama nak siapkan yg nie?? satu hari?


lupakan,tgk yang mickey&minnie tikus nie,


nampak je macam senang,kecik dia punya keping2 tu..tgk warna2 biru tu,semua macam sama,nie kena fikir lebih sikit,try and learn baby..banyak kali!

'
'


akhirnya....sukses! (terindon plak)



sweetnya,my jejaka berbaju putih,bila kamu mahu capai tangan saya..hehe
^_^


Emmm..kalau anak ini nanti nampak2 ada sinar bertalent macam ini,ini bagi puzzle je kat baby tu bila nangis.silap hari bulan,ditelannya puzzle tu..sayangnya jigsaw puzzleku!



Cara yang terbaik
sebenarnya selain daripada solat,wuduk adalah membaca ayat2 cinta daripada Allah..Bila dah stress,sedih,menangis,cuba belek2 Alquran..baca maksud2 ayat alquran tu,hayati sambil berdoa agar Allah memberikan jawapan dan mengubati kesedihan itu melalui ayat2 cintaNya..Pasti tak mengecewakan..Buat la selalu…

Pernah suatu hari hati ini sedih dan tak tahan sgt dgn ujian Allah nie,ini belek2,tiba2 terjumpa ayat nie….

~Dan sungguh! Kami tetap mengujimu sehingga kami mengetahui orang yang berjuang dikalanganmu dan orang-orang yg sabar dalam berjihad dan lain2 dan kami menguji hal kamu~ Surah Muhammad,31

~Tiap2 diri akan merasai mati,dan Kami menguji kamu dgn kesususahan(seperti sakit&fakir) dan kesenangan(sepeti sihat&kaya) sebagai cubaan dan kepada kamilah kamu akan kembali~ Surah al anbiyaa’,35

Tiba2 kesedihan itu pergi jauh2 diganti dengan kekuatan luar biasa…J
Macam2 cara romantik Allah nak pujuk hambaNya,sweet kan?


ok,dah..nak pegi beli kicap plak nie,semalam tgk kicap da habis,belakang umah xde pokok soya nak perah..daaa...!

No comments:

Post a Comment