click this cute!

Thursday 21 March 2013

Kasih Sayang~



INGAT KITE TAK CUKUP KASIH SAYANG KE??

pendahuluan:

Pada pandangan anda,benda ini adalah pengepit baju..pada pandangan saya benda ini adalah pengepit baju dan pengepit rambut….betul.. bila dah byk pengepit nie,apakata kita inovasikan penggunaannya,bila nak jemur baju,lupa nak ambik kepit baju,boleh tarik saje dari rambut..mudah kan? Comel plak tu,macam2 warrna ada…





 isi penting+kerangka tengkorak:

Saya bersyukur ada kekasih yg sangat mencintai saya..sangat2 cintakan saya..
Saya nak ape2 terus dia bagi,kecuali kalau dia tau ape yg saya mintak tu tak baik untuk saya,tak selamat untuk saya..dia suka bagi saya hadiah byk2,suka hargai kalau saya lakukan perkara yg dia suka.

dia xpernah berkira,walaupun saya kadang2 jauh,xdengar cakap,tapi dia tetap tak putus asa nasihat dan tegur saya melalui cara yg sangat berhemah dan paling sempurna..sebab tu saya rasa dia sgt sayang saya

dia tak pernah kisah bila saya banyak mengadu pada dia,dia pakar dalam problem solving la kiranya,kalau saya ada masalah je,saya cakap kt dia,terus dia bg saya jalan penyelesaian..
dia selalu bagi kekuatan pada saya,cukup dengan saya ingat dia,dia terus datang pada saya,bagi saya kekuatan..

tapi dia sangat cemburu,dia xsuka kalau saya curang dgn dia,sape suka kan??dia nak saya cintakan dia sorang je,insyaAllah saya setia pada yg satu

dan dia selalu kenalkan saya dengan orang2 yang dia tahu terbaik untuk saya,dia suruh saya berkawan,berkasih sayang dengan semua orang,tapi jangan sayang orang lain lebih daripada sayang dia..
                                             Sweetkan kekasih saya ?
                                                   
     ^_^

Bagaimana saya nak cari kekasih lain,padahal saya dah ada seorang kekasih yang sangat sempurna..tidakkah saya bersyukur??

dia tak pernah kongkong saya sebaliknya dia terlalu jaga saya..dia sgt protective,tu buat saya rasa selamat..

dia ajar saya banyak benda dalam dunia nie sb dia bijak sangat,dia suka kalau saya berusaha jadi bijak jugak walaupun saya xmampu tandingi dia.

Saya suka sifatnya yang sangat pemaaf,tak kira lah ape yg saya buat,bila saya mintak maaf,terus dia maafkan,walupun kadang2 dia suka test keikhlasan saya..hehe..dia sangat comel.

Dia romantic,tak pernah tak rindu saya,saya tau dia tau yg saya pun selalu rindu dia,sebab tu dia selalu col saya,setiap hari ajak saya dating..saya?? mestilah saya nak..sape xnak dating dengan orang yg kita cinta.kalau bleh nak bersama dgn yg tersayang setiap saat

Emmm…bahagianya saya sebab saya yakin cintanya terhadap saya,bila saya ingat dia,hati saya tenang,buat saya senyum..

Bila saya sedih,tak perlu saya cakap,terus dia tahu…bila saya sedih,saya suka buka surat2 cinta yang dia bagi,saya belek satu persatu..,sebab setiap kali belek,pasti dia pegang tangan saya,bawa tangan saya belek pada muka surat yang mempunyai jawapan kepada kesedihan saya,yang buat saya gembira kembali dgn ayat2 cintanya yg penuh makna..Alhamdulillah

Penutup:

Dan dia suka bila saya sebut nama dia…Allah,Allah,Allah..Maha Penyayang..  ^^



 Iklan berkaitan:
Kenapa saya nyenyak tidur setiap hari? Kerana katil saya penuh dengan kasih sayang dan kehepyannnn…novel cinta tu jiran tetangga sebelah punya,terkena jugak tempias kasih sayang dari novel tu sebagai penambah perasa menyenyakkan tidurku..haha





iklan keluar tajuk tapi wajah penuh cinta:






Gambar ini diambil setelah ramai yang menegur saya,ini,dah berapa bulan?
Ini,mengandung ke?? Tanya kenapa,bukan anak awak pun..eeee…
Nampak macam tgh praktis pakai baju mengandung kah?
Tak pun,style ape( bahagian angkat bakul sendiri..kih3!)
Kalau Nampak macam mengandung pun,mesti  mesti Nampak macam perempuan mengandung yg cute..kah3 (bahagian angkat bakul sendiri part 2..kihkihkih!)
Blouse nie memang la kembang cikit tp tuannya xde la kembang sgt.. (bahagian angkat bakul sendiri part 3..kihkihkih!) apakata jodoh saya?hehe..nanti kita jumpa,jawab ye LOVE..?




Hepy Ending!!! HAHAHAHAHAHAHA



No comments:

Post a Comment