click this cute!

Monday 7 October 2013

hehe

Assalamualaikum..hehe..

Nak tulis cepat-cepat sebab kite ada kerja,kite kena update blog dulu baru berkobar-kobar semangat nak buat kerja dan study lepas nie..hahaha.



 Tau tak nie apa? aku suka,suka sangat!!! nama dia Sata...dulu aku ingat benda nie la namanya OTAK-OTAK. Masa dulu tak pernah makan pun..sebab aku ingat dalam kulit pisang tu ada otak. Orang cakap otak-otak tu sedap,aku pulak memikirkan.."eeeee,otak sedap??? uwekkkk! otak apa ntah kat dalam,otak lembu ke apa..yekkkk!!!"
Rupa-rupanya otak-otak yang panjang tu, bukan otak dalamnya,warna je merah macam otak,tapi ikan kot..ke apa..sedap la jugak...kalau otak,dah lama semua orang jadi zombie kecuali kalau makan otak udang..jadi bodoh..kahkah!

Eh,Lisa dah ada kawan...Si siput..persahabatan sejati! kehkehkeh..

Comel tak? kite suka baju hello kitty..comel ngaaaaaatttttttt!!!!
dulu tak berapa nak berkenan,tapi sekarang suka ngaaaaaattttttttttt!!!!!


tapi nie untuk adik kite,kite nak balik kampung fikir-fikir nak beli apa,ingat nak beli buku princess ke,warna-warna ke..sebab biasa beli benda-benda tu atau hiasan rambut dia ke,adik dah suka sangat,tapi kali nie kite terjumpa...Memang kite pun suka sangat sebab kite pernah tengok adik kite beli baju hello kitty warna kuning sebelum nie,comel ngaaaaaattttt! so,kita pun dengan excitednya beli nak tengok dia pakai yang nie pulakkkkkkk...!! adik,suka tak???


Tapi baju nie rasanya macam besar sikit,macam mana nie? adik tak boleh pakai,kakak pun boleyyy try...haha

InsyaAllah nanti kalau kakak jumpa baju hello kitty yang comel macam nie saiz kakak,kakak beli untuk diri sendiri pulakkk!!!..hehe.

Kakak? no one in my family col me KAKAK,or Kak Ini..
everyone call me Ini..
Rasa feeling-feeling adik selalu...hihihi..

Untung la kau dik,anak bongsu,perempuan pulak tu,memang selalu la dapat hadiah..Adik-adik lelaki?
Kenapa la korang lelaki,aku tak tahu nak beli apa...!!! setiap kali nak beli hadiah kat adik perempuan,aku keliling jugak kedai-kedai yang ada cari hadiah untuk adik-adik lelaki tau! keliling kedai apa pun tak jumpa apa boleh diberi sebagai hadiah...ahhh! tension.lelaki sukar difahami.
hahahaha

ok,bye! doakan kejayaan aku dalam universiti terutama kuiz esok,semoga Allah permudahkan..!

Thank you for selongkar my blog and good day!!
^_^

sebenarnya saya sedang FRUST! senyum macam saya...! T_T


No comments:

Post a Comment