click this cute!

Sunday 2 February 2014

Letters for me.

Assalamualaikum..

Hey,sape tak pernah makan Nasi Dagang?? 
Anda adalah manusia yang tak dapat menikmati hidup dengan baik...haha.  Sesuka hati kau je Martini..
 nampak sedap tak???,kalau datang terengganu jangan lupa makan nasi nie ok! sedap sangat. Kalau boleh cari yang original. Cari yang orang-orang kampung buat. Coz u will fall in love with it..

Kalau pernah makan tempat lain,tak boleh confirm la tu nasi dagang yang betul,tak asli tak sedap!
heee...
Cuti-cuti Terengganu ok,What i owez miss about this Ganu is FOOOOOOODDDDDD...Nasi lemak pun dah lain daripada yang lain tau.

Nasi lemak Terengganu nie ada Dua tau..tak tau la kalau ada yang ketiga..hihi..
Satu ada kacang goreng,ikan bilis goreng, dengan sambal pedas atau sambal ikan bilis,ada telur,ada kepingan timun.
Kedua,nasi lemak sambal ikan Aye. Orang luar panggil ikan tongkol kalau tak silap..

Ish,rasanya tak sama dengan tempat lain kecuali kalau orang tu memang orang Ganu.Sambal dia rasa lain sangat.lagi terasa.fuhh!!

itu Intro.haha

Adik.

she sends me a letter

hari kitorang buat kek coklat sama-sama.resepi yang aku cerita hari tu.

Masuk dalam peti ais.  Mungkin sebab rumah kami tak ada peti surat.haha.
Adik buat lawak.
Family aku gelak sakan.Aku penerima lagi laaaa.... gelak bersakansakansakan!

sweet kan? nie surat kedua.
Mungkin borink nak tunggu kek sejuk cepat-cepat.

Aku cepat-cepat ambik surat tu.takut surat beku. =P
Takut kempunan nak baca nanti. T_T

Nie surat pertama.

Aku ingat dia cuma nak bagi surat. Tapi dia bagi petinya.haha. im sick.
Bila buka,terharu T_T
walaupun bufday aku dah berlalu 5bulan yang lepas. haha.

Surat nie untuk aku kenapa adik tulis "Surat kepada adik"

and i wonder kalau gambar perempuan berdua tu adik dan aku,so,siapa manusia tersesat tanpa badan kat bawah tu(i guess a men)

Maaf surat daripada budak darjah 1.

oh.and thats not my hair.

Lepas dah baca. Adik suruh balas. I said I dont want to,tapi
"Ini kena balas jugak sebab adik bagi surat kat Ini,kena balas!!"
Nasib baik budak kecik yang paksa.

 love adik??
Itu format yang dia bagi kalau tulis surat untuk dia.

ok,ok..kena ikhlas..hehe.

"Surat kepada Ini"


hehehe..
Ops,nak tau isi surat kedua tuuuuu????

Teng teng teng!!

Terharu..lagi...T_T
tak kembang tapi,sampai memanjang bulu ketiak..sobsobss...
sangat-sangat jadi sagan-sagan... pun boleyy..!!

Budak-budak nie bila dia puji kena percaya tau.. =P
Tapi kalau dia kutuk cakap dalam hati "ala,budak-budak,apa dia tahu!" 
haha.

Lepas tu,dia bagi surat lagi dan lagi dan lagi..buku tulis dia hancur sebab main tarik-tarik kertas untuk disumbangkan kepada misi kami.
Sampai la surat dah tak masuk peti ais sebab dah jadi surat layang...kahkah.

Dulu aku pernah cakap nak tunjuk tulisan yang adik aku tulis sebelum sambut bufday dia. 
(boleh klik bufday tu kalau tak baca lagi ok ^^) 



nie dia!!
"ini comel adik sayang ini" tungganglanggang tulisan dia,cute kan? Tulisan waktu dia sekolah Tadika. Baru pandai menulis.Hobi waktu tu "MENULIS". Aku tak pernah berhobikan itu. =_="

Eh,nampak tak beza tulisan dia waktu tadika dengan sekarang,darjah 1?
Ye.betul! space between each word! hihi.

"ini,adik dah darjah 1,kawan adik nama Najah dan Balqis"


Emm..tapi aku suka la usik adik aku..aku ceritakan kisah Pak Pandir yang lawak tu pun dia takut...
Kisah Snow white pun dia takut..Aku sebut Pada Zaman Dahulu pun dia dah jerit-jerit... Antara surat yang aku bagi kat dia,


Aku dah sakit perut gelakkan dia tau..
Budak darjah satu baca kuat-kuat perkataan satu demi satu tau, sampai dekat ayat ".....anaknya yang sudah MAAAAAAAA......aaaahhhhhhhh!!!!" terus dia jerit.hahaha

Adik tak suka Ini bercerita sebab semua cerita Ini bunyi macam cerita HANTU. =_="

hey.pernah tengok muka budak bangga bila gigit rongakSSS jadi putih?
macam nie..
 chewgum quite help huh?hehe.



Thank you for selongkar my blog and good day!


No comments:

Post a Comment