click this cute!

Thursday 2 April 2015

Cerita pendek sebelum tidur

 Assalamualaikum..

Aku bukan nak cite pasal Pak Pandir. Just nak sembang sikit

Sekarang aku busy dengan final project, hari-hari aku masuk lab.. Alhamdulillah..kalau nak tahu memang Allah tersangat banyak tolong permudahkan segala urusan dan Allah hantar ramai sangat manusia yang baik-baik untuk bantu aku dan aku berdoa agar esok dan hari-hari seterusnya Allah akan sentiasa tambahkan kemudahan ini dan Allah juga beri kemudahan kepada setiap orang yang telah bantu aku.

Selagi tak habis final project nie selagi tu la, hati nie berdentum-dentum je. kuat. Satu dunia dengar. Manusia je takleh dengar. betullll...! ^_^

Mid sem nie rasa macam takut nak balik kalau project nie tak habis-habis lagi.. Tapi ma dengan pa kena jenguk jugak..rinduu!! Mana sama dengan jumpa dan call T_T kan??..

emm..

Nie aku nak share satu benda yang best yang ada dalam bilik aku.
Hari tu aku beli dengan niat nak bagi kat adik. Tapi sebenarnya tu alasan je padahal sebab aku yang suka..hihihihiiii..
Benda nie macam bola, tapi once kita lambung atau sepak, dia akan mengembang, kalau jatuh atas permukaan tak kira la tangan ke apa, dia akan tertutup balik.


 Unik kan? Nie bukan mainan budak-budak je..
Dewasa pun boleh tau! Aku kan orang dewasa yang sukakan benda-benda yang nampak bijak macam nie. hwahahahaaa.. Benda nie mesti ramai yang tahu, aku beli kat kedai-kedai cenderamata kat A famosa.. bersepah la benda nie.

yang bestnya, benda nie dah jadi penyebab aku melambat-lambatkan masa..ish..ish..ishhhhh! Sebelum aku tidur ke, nak pergi kelas ke, nak buat apa ke, aku duk main benda nie la, lambung-lambung, sepak-sepak macam apa..seronok kot!!  Kadang-kadang ada sampai bunyi gegegebuuummmmm.!!!!booomm!!!..barang-barang jatuh kena benda nie..hehe.. Nasib baik aku rumah aku sewa nie aku duk bilik sorang so, suka hati aku la nak buat apa pun kan.. =)

Rasa macam tak boleh nak menahan diri..
Balik kelas lambat-lambat mandi sebab duk kejar benda nie dulu.! hikhikkk!!
Jadi aku ingat tak jadilah bagi kat adik.!

Nie la rahsia fit. 8pax. haha..gurau je.

Dah pukul satu lebih..lewat benauuu!! kena tidur nie, gudnite!

Thank you for selongkar my blog and good day!!



Sebelum tidur minum susu dulu ok! =)


No comments:

Post a Comment