click this cute!

Monday 30 March 2015

Jom sembang buang masa.

Assalamualaikum..

heloo.
Hai..

how are u? aku tak tahu la aku tengah tanya sape.

emm..
Sebenarnya aku tak tahu pun apa yang aku nak sebenarnya.
u know..ok..u dont know..
Kadang-kadang aku nie macam manusia yang takde motivasi. Walaupun aku nie selalu bagi motivasi kat orang. Asal mereka nie tak bagi motivasi tu balik. memang la aku tak cakap aku bagi pinjam waktu tu.haha. tak kelakar pun.

dan walaupun aku baru bergayut dengan mak aku dan mak aku bagi motivasi kawkaww!

u know..
Aku ada segerombolan pakaian yang tak terlipat. Dan aku campur dengan shawl-shawl aku dalam kotak shawl dan ada sebahagian shawl aku ada dalam bakul baju..what theeeee....asal aku tak lipat ahh! asal aku salah asing...asal? asal? awak asal mana? *_*

Asal aku takde semangat pun nak kemas nie?

Aku ada banyak kerja yang aku kena buat dan prepare, asal aku tak terbuat ehh..asal masa berlalu cepat gilerrr tetiba dah pukul 12 lebih dan waktu nie aku sepatutnya kena tidur. Asal semua orang cam rajin giler dan asal aku tak rajin dan paling giler sekali, asal aku tak cemburu pun dengan kerajinan mereka. Asal aku macam takde perasaan.?

Asal kulit aku gatal-gatal..asal kulit aku merah-merah.. padahal aku selalu mandi, tempat tidur semua dah basuh, pakaian pun pakai sekali je terus basuh, kotor pun aku tak main, asal kulit aku sensitif sangat..aku pun tak tahu macam mana nak jaga lagi dah!

Aku merungut ke ehh!

Allah tak suka orang merungut..T_T


Hati aku terasa begitu kosong,..kosong..kosong..

Aku cuma harap aku dapat beri segala benda keduniaan nie kat ma dan pa aku, biar mereka dapat rasa semua keseronokan yang ada atas dunia nie walaupun mereka tak mintak..kenapa aku nampak mereka semakin tua dan tak muda seperti dulu..kenapa makin besar kita makin jauh cuma berhubung dengan fon..padahal waktu kecil aku dapat berlari disekeliling mereka setiap hari, makan masakan ma setiap hari..bangun tidur tengok muka mereka, sebelum tidur tengok muka mereka..tengah buat kerja sekolah pun mereka ada..

mereka selalu ada..

makin besar cuma tunggu cuti sem.
bila habis belajar pun belum tentu banyak masa macam kecik-kecik dulu..

i just dont know what to talk anymore..
ini jalan Allah..ini jalan Allah yang perlu hambaNya ikhlas dan redha..
Kenapa aku belum anak solehah..

No comments:

Post a Comment