click this cute!

Monday 11 November 2013

Macam mana aku tak jatuh cinta!!

Assalamualaikum! =)

Comel kan tin biskut nie,sebenarnya aku tak suka jenis-jenis biskut kat dalam nie,kan dah pernah cerita dalam entry-entry yang lepas aku tak suka makan biskut,pandai-pandai la selongkar lagi..hehe.Terutama yang berkrim-krim tu tak suka  >_<..  yang boleh la tahan makan pun kalau berasaskan oat,atau biskut yang dikebas secara diam waktu dekat-dekat raya kakak buat.Biskut yang diambil secara senyap-senyap nie ada aura lebih,entah kenapa sedap semacam je..hahahakkksss..!                                                                                                                                          Walaupun tak berapa suka biskut,kite ingat nak beli setin biskut oat Jucobs sebab memang persediaan,kite selalu kena makan,kalau lapar sikit kena cepat-cepat makan,kalau tak,perut kite sakit,gastrik mungkin. ,tapi tak jadi beli Jucobs bila tin nie cute sangattttttttt.......!!                                                                   Oh yang nie pun ada biskut oat jugak sikit.Siap BAKED WITH LOVE lagi,macam mana kite tak jatuh cinta!! ^^
Dengar ya,pengedar-pengedar produk,rupa dan penampilan produk mu juga mampu mempengaruhi customer untuk terpikat dan menghulurkan duit..hihi.

Macam mana aku tak jatuh cinta??

hmmmm...hmmmm...
macam mana!! kalau anak kite comel sangat..!!
sampai hatiku tertaut,jatuh cinta dengan anak sendiri,dengan setiap tindakannya,buruk atau baik,semua comel!! ahhhh!

Bulu Lisa lembut,gebu je..Pernah aku baring-baring kadang-kadang tertengok dia,dia pandang aku dari jauh,rupa-rupanya dia suka tenung aku lama-lama waktu aku buat kerja..ececehhh..romantik pulak! Pastu bila aku terpandang dia,cepat-cepat dia alih mata..haha..Love u Lisa.Tengok tangan dia comel,kecik je,kaki dia pun,aku suka salam tangan dia,usap-usap..mata dia glowing..Aku memang suka usik dia,gantung dengan pengepit baju..haha

aku bagi dia main dengan saletape,tapi dia buat bantal..tengok dia letak tangan atas saletape tu....comelnya ai..geram pulak dalam gambar tak sejelas penglihatan aku..cute sangat anak Ini tidur..sobsobbss..




tarik la! =P


taknak ikut,taknak!!


taknak jugak!

eiiiiihhhhhhhh!! muka tak puas hati


comel tangan dan kaki tu,macam baby,,semua kecik,hidung comel!

sampai tertidur atas tangan Ini..comelnya..!!

Dulu kalau tidur,Bebbie akan tidur sopan sikit,tidur secara duduk,dah lama-lama,dah tunjuk ketidaksopanannya..tidur kuak lentang,tidur tertonggek,tidur tergolek,macam-macam gaya la..hehe


Louis suka main macam nie...kite risau tengok,ingat dia terkepit ke apa,tapi dia memang sengaja..,


Adui,kite gelak je bila dia duk camnie..haha

Louis dah habis melompat terkinje-kinje,pastu bengang tak dapat keluar dari bekas,masuk bawah habuk kayu...merajuk ler tuuuu,tu yang nampak kaki je..haha

 Louis jumpa bantal,comelnya lentokkan kepala macam tu..olololo...kesiannya,cam mengantuk sangat!! huhu..rasa maca nak letak atas riba je..tapi hyperaktif sangat tuh!

Kalau Lisa,suka gigit-gigit manja,kalau Louis,tak berapa nak manja sangat...
kite suka yang manja-manja,tapi kita sayang Louis jugak walaupun Louis tak manja sangat...hehehewww


Masa makan dia akan pegang pipi,picit-picit pipi sendiri,pastu keluar makanan atas tangan dan gigit...macam baby..comel....hmmmm...=)


Nyum-nyum,mana biskut oat,mana?
hehe
sebenarnya tin nie dah jadi rumah hamster pagi tadi.
haha.
Sebab pagi tadi Lisa keluar dari tupperware,boleh pulak dia keluar bilik dari pintu jalan-jalan,nasib baik housemate aku nampak, jerit-jerit,pastu pandai pulak dia balik masuk bilik aku lari bawah katil..terkejut rasanya,aku pun bangun tidur tengok dia berlari ke bawah katil..

Ya Allah,kiuuuuuuutttttttnya,anak sape la berlari comel sangat tu,adui,macam mana aku tak jatuh cinta!!!!!!! 
Bayangkan buka mata je,tengok anak tersayang berlari dengan comelnya..aahhhh...sayang Bebbie Si Louis dan Si Lisa..hihi

tengok,Ini bagi dia minum..macam baby,macam baby betul anak-anak Ini...

Nie baru hamster,kalau anak sendiri,Ini tak tahu la macam mana sayangnya,mesti sayang sangat-sangat!!!..huhu

Minggu nie penuh dengan test,insyaAllah aku nak buat yang terbaik,dah cuba study walaupun sikit-sikit selama nie..doakan kemudahan untuk aku dan rakan-rakan aku ye,Allah yang maha Bijaksana lagi Maha Pemurah akan makbulkannya..Amin!..^^

Thank you for selongkar my blog and good day!! ^^

No comments:

Post a Comment