click this cute!

Tuesday 8 January 2013

Bakal menantu mummy&daddy awak,ok tak?

Kata orang tak salah kalau nak puji diri sendiri..bukanlah nk angkat bakul sendiri BUTTTTSSSS  ibaratnya duk atas karpet bangla,sebut zamzam ala kazam! terbanglah karpet bawaku ke negeriku bersih rakyat sihat(ce teka negeri mana?)!!

The point is saya nyatakan kelebihan saya dgn bukti yg kukuH & KONKRITT!!
Kalau meluat bleh simpan dalam hati smpai bengkak ye...

NombOr

 1 little Indian. Saya Suka Membantu

      Buktinya: 
hari tu saya tolong angkat semut yg jatuh dalam balang gula..letak dia dalam sinki.
                bukak air then basuh tangan & bla...


2pie r@epal. Saya Seorang gadis yg penyayang

~Terbukti: 
Saya sayang dia,tp dia buat bodoh je..Mike He (Whywhy love)


3. Saya Open Minded,sgt2 terbuka orangnya
~Buktikan?: saya selalu dituduh sbg stalker peti sejuk


3kuasa2. Saya Bijak
 ~Buktian : kawan saya tanya 1+2,sy baru je ckp "3 idiot..." dia lempang saya..
pastu saya habiskan ayat saya.."...dah keluar,bila nk g tgk???"  kawan saya pun "errr?"


2square. Saya superconfident
 ~Bunian: kat gerai jual ayam goreng.. 
saya: "abg,nak kaki ayam singgit"
Abg tu: maaf dik,kaki ayam dah habis
saya: ohh,xpe la,tangan ayam ada lg??
..............

5puluh sen. Saya kurus
 ~Bookti: Kawan saya xpernah cakap badan saya macam Hulk pun


6. Saya hot kat kampus!
 ~Bukit: Time aircond dlm klas rosak je la


7. Saya famous
 ~Bukty: Dalam buku,TV,lagu..semua banyak nama saya "INI"


8. Saya paling comel kat Malaysia
 ~Berukti: saya yakin dgn statement nie kalau kt Malaysia nie cuma ada seorang saya & seekor kambing betina,(in case klau dia senyum,tergugat jgak keyakinan saya nie! )


9. Saya rajin
 ~Bukti-bukti: Saya selalu gosok gigi siang&malam..kalau xpercaya bleh cek gigi saya yg makin nipis ini..yakinlah! xde kena mengena dgn ulat yg masih hidup@yg telah meninggal dunia..(nk tggu tggal gusi baru korang nak pcaya ???ok,bye!) 


10. Saya romantik
 ~Banyakbetulti: Saya belikan bunga utk mak saya,bunga kubis! kalaulah bunga tu ada yg warna merah mcm warna bunga ros,mesti syok bg kt mak&org tercinta..sweet2 love gitu!



1kuasa2. Saya baik hati


 ~Bukti: Alhamdulillah,hati saya masih berfungsi dgn baik.. sb tu xsuka telan hati ayam ke,hati lembu ke..nti perangai jadi macam diekors(diorang in english)



12markah. Saya Pembersih


 ~Bukti: Kalau ada sampah saya tak buang merata2,simpan dalam beg je,sampai kawan plak duk tumpang buang sampah sekali! (Ingat beg aku nie tempat bela harta pusaka kau ke??) haha..


13. Saya ceria
~PROVED: Ceria bila orang belanja makan je,jimat duit kite..Hohoho


^_^
muah!


Kenyataan di atas antara
13 ciri2 gadis idaman harimau malaya yg ada pada diriku..
kahkahkah( nganga gelak jahat )


PERINGATAN: Entry ini adalah rekaan semata-mata,tak ada kena mengena dengan yg masih hidup@yg telah meninggal dunia,cuma ada kaitan dgn kambing,lembu&ayam je cikit,tapi tu bukan haiwan peliharaan kesayangan korang lah!huhu.. Fuhh..maaf jika ngarutan saya ini membengang&membengongkan kepala anda,semoga kita semua dilindungi drpd perasaan riak&ujub..Allah tak suka tau! 
saya sudahi dgn SEnyum macam kambing :) ..



ok,cukup2 sudah..cukup sampai disini saja...aaaa...






No comments:

Post a Comment