click this cute!

Thursday 3 January 2013

JIMMY NEUTRON


Rabu_2.15pm_exam_2 JAM_NUmeriCal MethoD_Saya Da stuDy banyak.....bETULLLLL!!! buka PapER~SEnangnya sOALan=Saya SUka! _^_^
conFIdeNt Boleh JAwab_Nak scORE la PapER nie...

Ku sangka panas hingga ke petang,rupanya ribut pasir ditengah hari..pasir meronta2 ditabur atas paper aku..OVER PLAK,DAh cukup rosakkan peribahasa org! JAwab2 punya jawab dgn tenang dgn penuh berhati-hati,dgn fokus bagai nak raknya,tiba terdengar suara merdu lelaki ituuuuuuuuu...siapakah gerangannya??? 

aku angkat kepala nak tgk

"Masa menjawab ada 15minit lagi,para pelajar tidak dibenarkan keluar dari dewan sebelum peperiksaan tamat"

ok,bukan putera raja,tunduk balik..FOKUS!


Tiba2 terdengar lagi

"masa menjawab telah tamat..bla..bla.."
terkejut,cek2 paper aku..rupanya baru jawab sikit..adui2..soalan senang,tak abih lg jawab,byk lagi.... masa???? masa??? masa??? masaku dicuri oleh siapaaa?? :(

Then,aku jerit kuat2.. arrrrgggghhhhhh.......!!!!! 
kuat sangat aku jerit dalam dewan tu…bleh pecah dinding2 konkrit tu!

Tapi sayang xde org dgr..
Jeritanku hanya bergema di sebalik sel2 hati..sedih kite…:(

Dengar2 plak org2 cakap sekeliling...satu soalan SATU jam ambik masa, (SETUJU sgt)
 Nama je 4soalan,anak2 soalannya ,mak nenek je xde...jalan kiranya panjang giler  utk satu soalan,xsanggup nak jalan kaki,sebab tu guna tangan..hohoho..

JOM UKUR sama panjang tak dgn lebuh raya kampung aku..kg mana la yg ada lebuh raya tuh!
puih! haha

 tak tambah lg dgn buat jalan kerjanya dgn begitu berhati2,dgn gerak lemah gemalai tangan yg menari2 seperti  membuat roti canai bersama pena bewarna biru yg baru dibeli di Mydin yg juga bewarna biruuuuu...adui..(patut la xckup masa jawab exam..ish3..)


bukan2,nie adalah cara mengelak dari kemalangan jiwa dan raga..kalau raga bleh pasang balik,klau jiwa??? 
Silap satu nombor je,semua jwapan salah dari atas smpai bawah..menderita tahap kronik klau jadi!! Saya rela ke tali gantung,bkn gantung diri,gantung paper tu la…biar dia rasaaaa ape yg ku rasa!! (whats the point by the way ^^)



Bak kata kukuku…kupunya housemate~~tabik springgggg la kt sape yg dpt jwab smua 2jam tuuu…
Tapi aku xnk tabik spring..nak tya, ANDA kira2 xguna kalkulator ke??? Guna otak je ye,tgk kepala awak skit…fuyoo…besarnya kepala! Nie kepala ke helmet? @#$%&*

  Tapi Alhamdulillah utk soalan yg dpt jawab & yg xsempat jawab,goodbye! Jangan menghantuiku,nanti aku naik hantu plak!  Haha..yg xdpt jawab bukan rezeki la namanya kan…bt pe nak fikir lg…sweetnya ALLAH tolong saya jawab soalan td..hehehehe..

jap2...

 eeeemmmmm.............tiba2 terfikir...

  agak2 kalau bagi Jimmy Neutron yg kepala besar disukai ramai tu kan,dia dpt jawab semua tak dalam masa 2jam...TWO HOURS ONLY JIMMY,TWO HOURS ONLY...c'mon,say samting!



hehe...
  
        NO,NONONO…nobody nobody know its u!! (nyanyi lak dia,ckp je la tak bleh,berat kepala je)




Emm..kalau aku BFF Doraemon mesti syok…EMONG,pinjam MESIN MASA..jap je..plez,plez,pleeeeezzzzzzzzzzzz…..!!!!!!!!!

ok..xpe,jgn telan saya!
im ur BestFrenForever...not your BestFastFood ok,ada muka kite cam DOrayaKi..? ada??
hahaha


        ok,bye!

1 comment: