click this cute!

Tuesday 15 January 2013

Yang Berhormat kah!

Bilakah anda feeling YB ( Yang Berhormat )?????

1. Bila pintu shopping mall terbuka sendiri bila sy nak masuk

2. Bila pakcik jual aiskrim Matkool bawa motor lalu depan saya dan senyum sambil tundukkan kepala kat saya.........................................haa..bangga kite!
(saya tau senyumnya nak suruh beli aiskrim dia,tp saya pura2 tak tau.haha! shuhhh..jgn gtau dia,rahsia kita!)


lebih kurang camnie,tp yg sy jumpa tu motor dia ada payung biru,,bunyi lagu matkool tau!
tiba2 kite ase cam tgh layan MP3..betulll!!!!

3.Bila perut saya naik buncit

4. Bila budak2 dtg salam tangan saya ramai2 di hari Raya(tu pun sb tangan penuh duit raya)

5. Bila peniaga2 panggil saya akak,walaupun umur mereka jauh lebih tua dari saya,eemmmm,makcik2 pun ada pggil saya akak..(dah kira baik aku xpanggil makcik itu adik ke,baby ke..ish3..)

6.Bila Ahmad Albab mesej saya malam tahun baru 2013,malam nie umur kita dah 21,awak makin besar,saya makin kecik..mmg rasa YB, Yang Besar!!!! bukan nak wish HEPI NEW YEAR ke HEPY GO LUCKY ke..

7.Bila saya tgk tv,tiba2 Boboiboy cakap TERBAIKKKK!!!! (xsangka he know me!)

8. Bila saya di layan mesra oleh sellers kereta control,dia bgtau harga semua,ingat nak beli utk diri sendiri..tiba2 dia cakap,akak nak beli untuk anak ye..? ok fine,xnakkkkkkkk beli!

9. Bila naik teksi.rasa macam naik limosin...sebab berrrrrdriver! tak percaya?cuba sekali,syokkkk!! dengan syarat naik sorang,kalau naik ramai2,kereta limosin pun rasa macam kereta sorong!


10.Bila tgk cermin,ada org senyum manis pada saya~ hohohoho(bukan santa claus tau)

11.Bila pakai baju sekolah&kasut sekolah baru masa sekolah rendah...bau baru tu pentingggggg!!!

12.Bila pakai beg ada roda ala2 bagasi masa darjah 3..agak2 kalau aku bawa beg camtu warna pink masuk kuliah,comel tak??


13. Bila cikgu tahu nama masa sekolah rendah. Saat tu je,pastu dah nyesal sb selalu kena soal!

14.Bila pakai lab cot Fakulti Kejuruteraan Mekanikal depan budak tabika



15.Bila dapat markah kuiz,salah satu je yg lain semua betul...waaa...YBnya rasa!!!!!! (indahnya cuma seketika...Rupanya orang lain dapat markah penuh,aku je xdapat! sobsob)

16.Bila masuk pintu gerbang SELAMAT DATANG...tiba2 rasa selamat berada di kawasan tersebut!
kalau xde perkataan nie jgn masuk,bahaya!!!! kecuali kalau ada cop SIRIM ok la..


Kesan dari entry kali ini,keselamatan tanggungjawab bersama..seperti kebersihan jugak! (ape kaitannya??)
huhu...kesan sosialnye,Tak payah nak terasa YB sangat..Hormati orang lain dulu sebelum anda ingin dihormati..(nie baru betul)~ hehe

chow luuuuu....!

No comments:

Post a Comment