click this cute!

Thursday 26 September 2013

Aku jadi Juri boleh? ^^


Assalamualaikum.hey busuk..yang tak mandi lagi tu terasa la tu..haha


i adore this girl so much..
Cher Lloyd,the rapper,the singer,the singa..haha..


gambar nie dia posing cantik sangat,ada aura tersebar dalam blog ini.
kalau tengok dalam gambar,tak gerak, tak ada la cantik sangat,macam biasa-biasa je,macam aku..haha.gilo!

haha,serius,aku takkan minat dia kalau tengok gambar je.tapi suka sangat dia sebab perwatakan dia,
dia nie daripada rancangan reality TV, X-factor. First audition aku tengok memang dia dah cukup-cukup berbakat dah. Aku suka dia sebab dia nie ada identiti sendiri,tak ikut penyanyi lain tau..dia nyanyi dan menari ikut style dia,ambik gambar pun ikut style dia,boleh katakan semua perkara yang dia buat tu yes,itu Cher Lloyd. Cara aku cakap dah macam juri bagi komen kat cher lloyd..kahkahkah..

Aku tak suka rapper sebenarnya,tak best la lagu bila campur rap nie,"kau dah kenapa,nyanyi je la,tak payah nak rap-rap sangat la" punya tak suka.itu kat telinga aku laa,jangan marah geng,aku tahu kau suka rap,tapi citarasa manusia berbeza,hormat sikit pendapat aku dalam blog aku.hahaha

Tapi semua berbeza sejak jumpa this girl. The way she rap in her song,I can say "WAU". Tarian dia,cara dia rap tu kan,unik sangat,otak,mulut dan suara dia tu special kot,she raps smoothly dan SEDAP sangat..

Walaupun waktu dia tak rap,semua lagu yang dia nyanyi sangat sedap dan persembahan dia tu memukau giler..percaya tak? antaranya lagu Stay waktu persembahan XFactor.

Sebenarnya kalau tak buat persembahan,kat luar la,dia nie sempoi-sempoi je penampilan.rambut pun entah apa-apa.tapi perwatakan dia tu nampak dia gojes giler walaupun buat rambut macam pontianak,orang baru lepas bersalin,atau rambut kusut masai. waa.kau nie lawa la...

 


Ma,ini ingat ini nak cukur rambut sebelah,supaya jadi macam nie,



tetiba muka mak aku berubah..menakutkan..ala,aku baru zahirkan niat.
ok,ok..ini buat rambut camnie je..=='

hmmmm...

Cher Lloyd Polka Dot Blouse Bl
kenapa mak tak suka,kan nampak stylo,nampak manis je.part mana tu?haha

Beautiful People by Cher Lloyd..like the song so much.

Thank you for selongkar my blog.






1 comment: