click this cute!

Wednesday 18 September 2013

Cat Bilik

Assalamualaikum,

Apa perasaan anak-anak anda kalau diberi pensil warna?
“mama,taknak benda nie,nak ipad,kalau tak mama tidur luar malam nie!…:’( ”
Haha.

Apa perasaan aku bila diberi cat rumah?

“Hooray!”

For the first time I got to paint my own room based on my taste,walaupun kat rumah sewa! Bak kata pepatah hujan rintik-rintik di luar rumah, hujan cat di bilik sendiri…kehkehkeh..ini bukan pepatah,pelepah! hihi

Interior designer tak ada sijil,jadi tukang cat pun tak lepas nie,nak jadi interior designer pulak!
yang pasti ini bukan tadika ok..

lepas cat kering,terus ambik gambar.barang tak masuk lagi sebenarnya,meja dan katil je ada bawa masuk masa nie,,jom selongkar.. :p


wayar terjuntai tu wayar kipas,waktu mula-mula masuk rumah,abang kipas tak datang lagi... 
abang kipas,abang kipas.!!!
nie cara aku pukau diri sendiri supaya dapat tidur,berpinar-pinar mata tengok ombak nie,tu yang bangun pagi terpukau jugak,sambung tidur lagi..haha

dan 

korang tahu??..tak tahu?

aku tak jadi cat satu dinding nie sebab

ada seekor rama-rama terbang masuk bilik,aku lempang sekali,terus penyet..melekat kat dinding tu!
ala,ingatkan nyamuk..hehe

bangkai rama-rama tu tak busuk pun sebab aku cover dengan bau ketiak aku yang wangi..
kehkehkeh


dasyat betul,takpe la jadi artifak bersejarah di situ..



nie gambar dia,


jengjengjeng.....





Boooo..kena tipu semua!
terima kasih nyamuk&rama-rama kerana berjaya bersubahat dalam misi penipuan ini...hehe

korang,buat la rasa diri tertipu...! =_='

Kalau tak cat,rumah nie macam rumah berhantu u know! Hantu pun tak berani nak duduk..haha
Cat nie potong duit sewa sikit,bagus tuan rumah aku.

Thank you for selongkar my blog & good day!

^_^




1 comment:

  1. tetibe jer rase nak cat bilik jgk...hihi

    ReplyDelete