click this cute!

Monday 16 September 2013

Wiwi punya pasal

Assalamualaikum! 

Hari nie,abang TM datang sambung wifi..giler kau,terus buka blog,punya rindu kat blog! Blog nie dah jadi darah daging tulang rusuk aku..Tapi sejujurnya,my life became soooooo different since i have this blog,much different,macam kite ada seekor kucing kesayangan...yang perlu dijaga dengan penuh kasih sayang! haha..

Kalau aku cakap kat korang,"i love u like i love my blog!" jagalah kau memang aku sayang giler kat kau! haha

Masa cuti hari tu,biasa la,kat rumah..semua pasal adik Wiwi.bangun pagi,cari dia,tengah hari,tunggu dia balik sekolah cepat-cepat..sebab? nak usik dia! geram.tak ada keje punya pasal..

tapi still adik aku nie,marah-marah dia pun sayang aku jugak! ~perasankah.hehe
Aku kenakan dia kaw-kaw pun, perca-perca kertas dia main,dia tulis

 "Ini comel,adik sayang ini" =)

lupa nak ambik gambar hari tu,nanti aku tunjuk,one day,InsyaAllah..comel tulisan, budak tadika baru pandai menulis katakan..

Hari tu bufday aku,sekarang nak sambut bufday dia pulak..ish3! 
Nie la antara penolong-penolong nak buat decoration..actually,ma aku nak buat majlis kesyukuran,buat makan-makan dengan family dan jiran tetangga,so,buat sikit-sikit je la deco nya.

Tengok internet semua,adik nak tema warna pink semua. aku ingat nak suruh dia pakai baju warna hijau muda,that's why,buat la hiasan warna hijau jugak..
sekali,jumpa baju pink yang gojes..lupa dia ada baju tu..

Budak tadika tolong gunting je,kalau bagi gam,dengan tikar-tikar sekali dia gamkan..tak boleh jadi!
Manja pulak tolong main,adui..comelkan Manja?suka bersandar kat tepi..
Dah siap,suka dinousor tu..keh3!

kek besar tu pun tak cukup tau..ramai sangat datang..


terasa muda disitu, 6 years old..hehe


sila makan-makan dan makan!



adik aku nie comel,cuma gigi je rongak..hahahakkkk!!


Nie jadinya kalau budak menguasai rumah,aku ambik gambar dia,dia ambik gambar aku pulak budak kecik nie..haha

Walaupun ma aku dah pesan tak payah bawa hadiah sebab majlis kesyukuran,ramai pulak yang bawa,rezeki Wiwi nie,tapi kedekut seyyyhhhh,aku mintak pensil sebatang taknak bagi,dia cakap "Ini tipu,kat sekolah Ini guna pen,mana ada guna pensil" tension aku coz i try hard to convince her " Ini guna pensil tau tak,guna,guna,guna!!!!" tapi tak dapat..hahaha

Dia ada tulis atas kertas aku kedekut " Ini kededekut" haha



Hepi bufday Wiwi yang ke-6, 5sept2007..
semoga kamu menjadi wanita solehah bila dah besar..walaupun masa kecik gaya macam nak jadi artis..haha
Tolong Aminkan sekali ye..^^
 Petangnya,kucing jadi mangsa~

sebenarnya aku ambik gambar banyak tapi gambar tetamu tak letak banyak,sebab banyak yang terbuka aurat,kaki,lengan segala,malas nak edit,jadi tengok muka Wiwi n the geng,aku n kucing je la..haha.

Thank you for selongkar my blog and good day!  =)


No comments:

Post a Comment