click this cute!

Friday 27 September 2013

My sweet dream


Assalamualaikum..!

My name is Ini,you are in my blog world now..tersesat ke dunia saya?
sila kembali ke pangkal jalan.kehkehkeh..

leklekluuuu..hihi..

U know guys,semalam aku tidur dengan lenanya..Aku mimpi seseorang.
Seorang lelaki hensem,rambut pelik berkulit putih,lagi tinggi dari aku.
kami pergi makan,dia gelak-gelak je,aku buat apa ntah,pastu dia letak tangan  usap my hair on my head macam ayah usap kepala anak then lelaki tu senyum kat aku. Yang pasti he takes a good care on me and tak ambik kesempatan langsung sepanjang dalam mimpi. He looks at me like he love me so much!! 
whos that guy actually?
Setan kah? Tapi mimpi tu mimpi baik. =)

Pernah dulu mimpi lelaki hensem duk tepi katil,aku nak bangun solat,dia suruh aku tidur balik, "tidur lah,tidur lahhhh"...aiii..rasa nak terajang je! sah-sah Setan. Kau Setan,kau buat muka cute macam mana pun,nampak bodoh jugak..haha

emmm,aku nak balik ke zaman sekolah boleh?

Waktu matrik dulu masa belajar aku guna buku log panjang dan tebal..seingat aku,aku bagi namanya Buku Si Biru dan Buku Si Hijau,kalau tak silap la...buku kedua tu adalah sambungan bila buku pertama dah habis guna.Semua subjek,ilmu yang aku belajar,semua ada dalam tu..kira dah jadi macam kitab purba,kitab ahli sihir gitu!
Sebab senang,pergi kelas bawa satu buku,tak ada la hilang kalau satu je,tapi kalau hilang yang satu nie,habis la ilmu tercintaku semuanya.bahagian otak mana yang aku nak cari nie?haha
Alhamdulillah,aku jaga dengan baik.
Tapi sayang,bila nak study,dah pening sorang-sorang..mana kimia,mana fizik,mana math???? tak teratur.

Masuk university,taknak buat macam tu dah.
Beli buku kajang,kertas A4 la,besar la..
stapler bagai,kena susun dalam file asing-asing,lama-lama ada nota yang terbang ke sana ke mari,ada yang jadi jet pejuang..ada yang masuk tong sampah..aiiii,serabut aku!
Pastu bawa mana-mana,terjatuh,bercerai berai segala nota,masuk file sana,masuk file sini.terkoyak,terronyok,terhenyok..apa tu?
Nak study pun menyampah kau!

So,i come up with  a new solution,
apa kata kita kembali ke zaman sekolah,ada buku yang tersusun,ada buku kecil dan ringan sangat.

Beli satu set,kalau dah habis,buku baru tampal kat belakang,kehkeh..



Tulis nama bersungguh-sungguh,


 Dah siap..hooray!


Thank you for selongkar my blog and good day..!

2 comments:

  1. ni kapur kasut muncul dlm mimpi ni...

    ReplyDelete
  2. haha.ini gtau dia..pndai je kenakan dia erk. :p

    ReplyDelete