click this cute!

Friday 6 December 2013

down.

Assalamualaikum..

pernah tak rasa malas nak mampus,tapi taknak mampus.?

emmmmmmmmmmmmmmmmm...

Saya malas.malas.malas.fullstop.

Saya malas nak buat apa-apa sekarang.malas.

Saya malas nak basuh baju.malas nak asing baju masuk dalam beg basuh baju.malas nak angkat dan masukkan dalam mesin basuh.malasss..

Saya malas nak pergi toilet bila perlu,malas nak bangun dari katil.

Saya malas nak layan anak-anak Bebbie saya.

Saya malas nak study walaupun test minggu depan berlambak-lambak...

Saya malas nak explore,google bahan assigment.saya malas.

Saya malas nak facebooking,malas nak pandang laptop..malas nak update blog..
saya juga malas nak sedarkan diri bahawa diri ini sedang mengupdate blog

Saya malas nak kemas bilik yang tak tersusun ini.

Saya malas nak senyum. T_T

Saya malas nak pakai handiplast kat jari.darah yang dah kering pagi tadi,tetiba berdarah kembali.Kenapa saya tak pandai jaga baik-baik.Kenapa!!!
Saya malas mengaku diri ini agak ganas dan bukan lemah lembut seperti yang di wawarkan oleh beberapa orang rakyat malaysia.
tak suka jari saya sakit,benci rasa pedih.sakit..sangat. T_T

Saya tak manja.mungkin ini kenyataan yang pahit untuk diterima oleh segelintir manusia.

Tak suka bila rasa kat hujung jari kebas macam ada toyol bergantung kat situ tapi tak boleh cabut..(luka itu)

Kenapa saya dilahirkan sebagai pemalas...(sanggup menjadikan takdir sebagai alasan)
Saya nak balik kampung.saya nak balik...T_T

Kenapa waktu hujung-hujung sem yang dipenuhi assignment dan test nie baru saya rasa nak balik kampung sangat-sangat!! kenapa!!

tolong si pemalas ini.

tq selongkar blog kite.

=(




No comments:

Post a Comment