click this cute!

Friday 13 December 2013

Nightmare or what?

Assalamualaikum..

Seriously kite xde mood hari nie..kite rasa penat kot,tak larat laaaa..

Sepatutnya pagi nie kite keluar, ada appoinment,kita tangguhkan......!!!

Nak buka buku pun tak terdaya,nak buat assignment pun tak mampu,,, Perempuan,kenapa selalu ada hari yang menyedihkan begini tanpa dipinta..Masalahnya aku tak rasa sedih pun... =_="

Rasa nak baring jeeeeee...

Malam tadi tak dapat tidur... pukul 3 lebih kot tertidur,dengan tak pakai selimutnya... pastu kite rasa bdan kite berat sangat..nak buka mata pun berat tapi kite sedar waktu tu,kite tahu kite dah terjaga.. Kite baca ayat kursi dalam hati,lepas tu baru kite boleh bangun.. Lepas bangun,dah takut nak tidur balik tapi aku baca ayat Kursi lagi dengan surah 3Qul,baru dapat tidur..

Inikah yang dikatakan kena tindih dengan jin??
Kalau betul kita nak cakap, "Jin,kenapa kau gemOk sangat,sampai takleh bergerak aku,diet la sikit!!"
>_< Frust dengan jin gemok.

Sometime aku rasa macam ada tak kena dengan bilik aku nie laaa..macam ada penghuni lain. heeehhheeee...
Padahal rumah nie memang selalu ada orang mengaji,solat, satu rumah mengaji kot..even ada salah seorang uzur pun,tetap ada alunan ayat-ayat suci Al Quran..

Bukan malam tadi je,malam sebelum-sebelum nie pun kena jugak. In case kalau kite tertidur..tak bersedia untuk tidur,tak zikir,tak baca doa..

Yang paling aku ingat malam yang lepas,aku tertidur jugak,aku ingat macam tak tidur,badan berat giler,mata memang berat giler,aku terjaga sebab dengar bunyi bising dalam bilik nie,bising sangat,bunyi suara budak-budak kecik gelak-gelak,bermain-main,meriah bilik aku nampak....!!

Tu yang aku terjaga,tapi mata tak terbuka..

memang terasa diorang main atas katil aku,lompat-lompat dari katil turun ke bawah..

Pastu mata yang berat nie digagahkan jugak untuk buka,ternampak budak kecik pakai baju pink terjun dari katil aku..Mata tertutup lagi,berat sangat,aku pun baca ayat kursi..baru dapat bangun betul-betul,tengok-tengok takde orang pun... Then,aku tukar posisi tidur..baca apa yang patut,baru tidur balik...Macam seram kan?? Waktu tu aku tak rasa seram pun,sebab budak tu nampak macam adik-adik...jantung je berdengup laju...takutkah? haha.

Mungkin benda ghaib yang memang wujud atau aku yang berhalusinasi sebab penat??

Wallahu a'lam..

Thank you for selongkar my blog and good day!!






No comments:

Post a Comment