click this cute!

Saturday 14 December 2013

Rugi kalau tak tengok... T_T


Assalamualaikum..!!
^_^

Tahu tak antara tindakan seorang lelaki yang boleh buat saya cair dan menangis dalam hati adalah....

~Pertama apabila si dia makan,tetiba makanan jatuh,dia kutip balik,bersihkan dan makan!!!  

~Kedua apabila si dia makan sampai licin pinggan T_T

~Ketiga apabila si dia jilat jari lepas makan... T_T

&

~Keempat apabila si dia cuba habiskan makanan orang lain,kawan-kawan...T_T

Dia buat tanpa rasa malu.. =')

Dan saya kagum,saya suka,tersentuh naluri kewanitaankuuuuuu...!!!!!

sebab dia mengingatkan saya pada Rasulullah,sangat!!! hwaaaaa...T_T
Sebab Allah akan sangat kasih padanya kerana memanfaatkan nikmat makan tanpa pembaziran...saya cemburu.

Dan perkara ini bukan lah sejenis sifat yang dibenci Allah iaitu kedekut dan bakhil dan tamak...
Tapi sifat ini sifat yang dimuliakan Allah dan Rasul...

Ya Allah,semoga jodoh saya seperti ini..semoga saya juga makin hari makin menjadi seperti ini...!!

dan seperti dalam video menghargai nikmat makan dan cara makan ikut sunnah ini,

                   

Rasa macam nak meletup tengok video ini,rasa macam sangat dekat dengan Rasulullah,rasa sangat rindu pada Rasulullah...Rasa bahagia di situ.amat sangat. =')

Sebelum beredar,baca selawat nie dulu ye..beberapa saat je..



Sunnah Rasulullah untuk semua,lelaki dan wanita,tua,muda,kiut miut.. hihi

Thank you for selongkar my blog and good day!!



No comments:

Post a Comment