click this cute!

Thursday 12 December 2013

Saya tak berapa nak kuat makan.

Assalamualaikum..!!

Saya tak berapa kuat makan,tapi saya selalu kuat mengidam..samakah?

Saya tak berapa nak kuat makan tapi saya suka makanan yang pelbagai..samakah?

Hari tu mengidam pizza,telur,chicken chop mushroom,nasi kandar,yong tau fu...lepas makan mengidam lagi,apakah? =_='

Lepas menyenaraikan antara makanan yang diidam sebelum ini,tetiba,rasa mengidam terhadapnya tersenarai lagi..mengapa semua ini berlaku. T_T

Dan fakta tentang diriku lagi,saya suka habiskan duit untuk beli makanan,makanan!
(fakta diriku sebenarnya,bukan makanan sahaja.haha)

Saya kuat makankah?

Sejak beberapa bulan yang lalu,berat saya 48kg masih lagi 48kg setelah buat kerja penimbangan diri sendiri menggunakan penimbang kat dalam mydin minggu lepas,pandai buat muka berpura-pura nak testing penimbang ok ke tak kononnya nak beli..itu hanya satu kepura-puraan yang diajar oleh seorang kawan. Saya hanya memanfaatkan ilmunya. hihihihi...

Nak makan KFC pulak sekarang,

Sambil explore bahan assignment sambil explore KFC menu...arrrrgggghhhh..bisa gila nie!!

Nak yang nie..nak!!!!




Hot Box

Nak Cheezy Zinger Burger...suka cheeeeseeeee...cis!

KFC Chewy Cheese

Nak bebola cheeeeeese it...cis.nampak mengiurkan!!
nak coselaw and whipped potato..tak suka doraemon itu sebab kena bayar.haha

Cheezy Wedges

Nak cheezy wedges nie,nakkkkkkk!!!

Ouchh..u know,i baru tahu KFC sekarang dah ada 

KFC Crazy Crunch

sedapnya ayam rangup itu..*_* blink-blink!!!

Emm,kenapa terbitnya cara yang memudahkan saya untuk dapatkan makanan ini..anda faktor pembantu KFC delivery.. =_='

saya bakal menjadi antara penyumbang KFC jap lagi,you are my "FUTURE BANKER"..hahaha =P

Thank you for selongkar my blog and good day!!

Saya tahu gambar makanan itu besar..tapi jangan jilat screen anda.kawal nafsu makan itu...kuatkan iman.kehkeh..




No comments:

Post a Comment